Over ons
Op deze website bieden we ondersteuning aan cliënten van GGZ Delfland bij het gebruik van de online portals Mijn GGZ Delfland en GGZ Delfland e-Behandeling.
Heb je problemen met deze online portals, dan kun je bij ons terecht. Op dinsdag en donderdag van 13:00 tot 16:00 is er een medewerker beschikbaar waarmee je kunt bellen of chatten. Het kan zijn dat je even moet wachten als onze medewerker op dat moment al bezig is met een andere cliënt. Je kunt ook altijd onze FAQ met veelgestelde vragen raadplegen om wellicht direct uw antwoord te vinden, of ons vragenformulier invullen. In dat geval zullen we meestal de volgende werkdag antwoorden.
Onze medewerkers
Onze medewerkers zijn vrijwilligers die handig zijn met computers. Zij hebben ervaring met de online portals, maar zullen niet altijd direct een antwoord paraat hebben. In de meeste gevallen kunnen zij echter vrij snel een oplossing vinden voor de meest voorkomende problemen en je zo verder te helpen.